כאוס בוועדת החוקה: חכי"ם מהאופוזיציה טיפסו על שולחנות

נתי קאליש 2 Comment on כאוס בוועדת החוקה: חכי"ם מהאופוזיציה טיפסו על שולחנות

לקראת ההצבעה על חוק יסוד השפיטה בוועדת החוקה, חכ"י האופוזיציה החל להשתולל ועוררו מהומה שלא נראתה בכנסת מעולם. החכי"ם החלו לשיר, לצעוק ביזיון ובושה, ואף עלו על השולחנות, וישבו על הרצפה כאחרוני מפגיני הרחוב

מהומה בוועדת החוקה צילום: נועם מושקוביץ\דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהומה התפתחה בוועדת החוקה בפתח הדיון על חוק יסוד השפיטה. יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן הודיע כי תהיה הקראה של הצעת החוק ולאחריה הצבעה לקריאה ראשונה, ומיד חברי הכנסת של האופוזיציה החלו להשתולל בצורה מופרעת שלא נראתה בכנסת מעולם.

תחילה הם החלו לשיר שירים ולדפוק על השולחנות, שתוך כדי הם צורחים "ביזיון" ו"בושה". לאחר מכן הם החלו לטפס על השולחנות לעברו של יו"ר הוועדה, וכשסדרני הכנסת באו להוציאם החוצה, הם התיישבו על הרצפה כאחרוני מפגיני הרחוב.

לאחר שיועמ"ש הוועדה עו"ד ד"ר גור בליי סיים את הקראת סעיפי הצעת החוק, יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן הודיע על יציאה להתייעצות סיעתית, כלאחריה החוק אושר בוועדה לקריאה ראשונה.

לפני תחילת הדיון, יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, חה"כ שמחה רוטמן מסר הצהרה לתקשורת, בה הודיע על נכונותו להידברות עם מערכת המשפט וחברי האופוזיציה בנושא הרפורמות המשפטיות, בהתאם להצעתו של נשיא המדינה. עם זאת, הבהיר רוטמן בדומה לעמדתו של שר המשפטים כי לא יסכים לעצירת החקיקה כתנאי להידברות.

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מומלץ להביא גם לכנסת כדורים חזקים לחולי נפש